تيكه اي به دخترا
 
مدرسه شهید رجائی
چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:تيكه اي به دخترا, :: 20:53 ::  نويسنده : ALIREZA       

 

 

يه سوال كه هم حافظه ي دخترا رو ميتونين باهاش ارزيابي كنين هم به تاريخ سفر ميكنيد:چه زمان از ورود آخرين خواستگار به خانه شما ميگذرد؟ تا عصر ژوراسيك رو راحت ميبردتون!!!!!D:

 

 



 

 

سلام و احوال پرسی مردان و زنان در خیابان:
مردان:سلااااام آقا مهدی ، به علیک سلام ممد آقا،چاکرم.
زنان :سلام شهناز خانوم. حال شما خوبه؟خانواده خوبن؟بچه هات همه خوبن؟پسرت کی انشاالله عروسیشه؟راستی دخترت زایمان کرد؟ شنیدم نوه بزرگت دانشگاه قبول شده!! تا یادم نرفته شما که عازم کربلا هستید برای ما هم دعا کنید، یادتون نره و......
واااااااااااای بابا بی خیال....
تازه نوبت به دومی نرسیده که جواب بده!!!!!!

 



 

 

آقا من خودم دخترم اما از وقتي واكنش دوستمو تو كوچه خيابون در برابر گربه و متلك پسرارو ديدم ديدم اعتراف ميكنم هر جوكي كه درباره ما دخترا ميسازين حقيقت محضه!!!

 

 



 

 

خانوووووما شارژ ايرانسل ميگيرم براتون پارك دوبــــــــــــــــــل ميكنم
شارژ و شمارتونو برام بزارین
پیغامای الکی و نیمخونم
اعتماد باید 2طرفه باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه بخواین وب پارک دوبلمم بهتون میدم!! :دی

 

 



 

 

مهربونی زنها با وزنشون نسبت مستقیم داره…
هر چی وزن زیادتر مهربونتر!!
قبول دارید؟

 

 



 

 

فرق تفکرات دخترای قدیم و جدید؟
قدیم:2 بعلاوه 2=4
جدید:2 بعلاوه 2=خدایا یعنی به عشقم میرسم؟
بعد خواستگار میاد میگن فعلا قصد ادامه تحصیل داریم
آخه دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟

 

 


 

 

 

سر كلاس روان شناسي استاد داره در مورد تاثير عوامل ماورايي روي زندگي حرف مي زنه دختره جلو اين همه پسر مي گه استاد شما بخت هم باز مي كنيد .
هيچي ديگه مي خواستم برم خود كشي كنم گفتم اول براي شما تعريف كنم بعد..... حلالم كنيد!!!

 

فرستنده : محمد مهدی محمدی اصفهانی



 

 

دختر ایرانی مثل برنج ایرانی میمونه
شاید قد و بالای خارجی شو نداشته باشه
ولی ی عطر مخصوص خودش رو داره
ب سلامتی هرچی دختره ایرونیه!!!

 

 

 

 

یه روز به یه دختره پیشنهاد ازدواج دادم.
گفت برو بزرگ شو بیا زنت میشم.
رفتم بزرگ شدم.
گفت خوب حالا که بزرگ شدی بیا زنت میشم.
گفتم مگه عقلم کمه؟دارم زندگیمو میکنم.
اینطور شد که اون ترشیدو بدبخت شد.و من یه عمر راحت زندگی کردم.
والاه.

 

 
 

 

فرقی نمیکنه دودی که مصرف میکنی سیگار باشه یا قلیون..
اما تو اون لحظه جای خالیشو پر میکنه..
تقصیر ما نیست، میخواست باشه تا ما بودنشو بوسه بارون کنیم،نه اینکه با نبودش خاطره هاشو دود کنیم....................

 

 
 

 

اون دخترای قدیم بودن از سوسک میترسیدن..
الان همچین سوسکت میکنن که ودم نمی فهمی!

 

 
 

 

اغا
چه حالی میده تو این تحریم ها بیان لوازم ارایشی رو تحریم کنن
یعنی صبح که اومدی بیرون کلا کشورت عوض میشن زن هاش
=))

 

 
 

 

دختره قدش نهایت 160سانت، وزنش ظاهرا نزدیک 100کیلو.
اون‌وخت شغل‌ش رو زده: MODELING !!!!
احتمالن مدل آدیداس شده واسه توپ!!!!!! :))))))))

 

 

 

دیروز 3تا دختره دبیرستانی از مدرسه داشتن بر میگشتن یکیشون اینقدر داشت حرف میزد کوله اش از دوشش افتاد اصلا نفهمید!! برش نداشت رفت که رفت؟!!؟!؟!؟
ما هم گفتیم شاید توش بمبه فرار کردیم!!!!!!!!!!!!!!؟

 

 

 

مشکل دخترا اینه که تو دل برو هستند ولی هضم شدنی نیستند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

 لطفامشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1





جاوا اسكریپت

جاوا اسكریپت

جاوا اسكریپت




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

داستان روزانه